Valg av riktig renholdstjenester er viktig for helse, miljø og sikkerhet offshore.
Våre kunder får merverdi gjennom en digitalisert, effektiv og fleksibel leveranse med sterkt fokus på bærekraft og HMS.
Våre renholdstjenester er basert på kontinuerlig forbedring og LEAN-prinsipper, og følgende elementer er sentrale i vår leveranse:
- opplæring og utvikling
- riktig metodikk
- ledelse og oppfølging
- fleksibilitet
- kundedialog og relasjonsbygging
Miljø og Renholdskvalitet
ESS har alltid vært i front når det gjelder nye renholdskonsepter. Vi har jobbet med NS-INSTA 800-standarden siden den ble introdusert i 2000. Dette er en standard på alle våre enheter offshore.
ESS har omfattende, grundig kunnskap og erfaring med planlegging, implementering, vedlikehold og revisjon av våre renholdsleveranser.
Digitalisert og bærekraftig
Vår renholdsavdeling arbeider kontinuerlig for å utvikle nye metoder, teknologi og produkter som gjør arbeidet til personalet enklere. Slik sikrer vi bedre kvalitet i arbeidet, og gjør driften mer kostnadseffektiv og mer bærekraftig. Digitale verktøy og systemer gir merverdi til kunde gjennom at vår leveranse planlegges og gjennomføres på den mest effektive måten.
Kvalifiserte ansatte
Vi utvikler kontinuerlig treningsprogrammer og kurs for å fremme kompetanseutvikling blant våre ansatte. I tillegg gjennomfører vi praktisk og skreddersydd opplæring på kundelokasjoner. I utviklings- og implementeringsfasen av nye systemer eller modifikasjonen av eksisterende, har vi sterkt fokus på involvering av våre ansatte.
Ca. 60% av våre ansatte har fagbrev som renholder.
Vaskeritjenester
Vaskeritjenester utføres i henhold til ESS sine retningslinjer og kundens krav. Vi har sterk fokus på at vi oppfyller alle miljøkrav, både egne og kundens. Våre vaskeritjenester omfatter blant annet; vask av sengetøy, håndklær og personlige klær.