Det er viktig at resepsjonen gir et ryddig og ordentlig førsteinntrykk. Resepsjonen må yte høy grad av service, men samtidig må de sikkerhetsmessige forhold vies tilstrekkelig oppmerksomhet. Resepsjonen kan også fungere som et Servicesenter, hvor de daglige arbeidsoppgavene vil være noe mer utvidet. Bemanningen vil alltid være profesjonell, kunnskapsrik og serviceorientert.
Resepsjonen er byggets velkomstsenter og gir bedriften det viktige førsteinntrykket.
Riktige mennesker i rollen
Når vi rekrutterer er vi opptatt av å velge de riktige menneskene, gi grundig opplæring og delegere ansvar og myndighet. Gjennom tillit innenfor arbeidsoppgaver ser vi at de ansatte vokser med oppgavene, blir kreative, løsningsorienterte og leverer bedre kvalitet i tjenestene som skal utføres. I vertskapsrollen vil vi ønske gjester og ansatte velkommen, sørge for at besøkende registreres og varsle ansatte om besøk. Vi bestiller transport, er deltager i brannvernorganisasjonen og sørger for at resepsjonsområdet alltid fremstår rent, ryddig og innbydende.
Sentralbordet er bedriftens kommunikasjonskanal. All inngående og utgående informasjon skal behandles profesjonelt og korrekt knyttet til virksomhetens retningslinjer.
God service og logistikk
Viktige nøkkelord er punktlighet, effektivitet og kunnskap for å sende henvendelser til rett mottaker.
Som en del av kontorstøttetjenestene vil vi kunne tilby gode løsninger for kontormaskiner og rekvisita. Vårt servicepersonell kan administrere og holde god kontroll på lagerbeholdning og bestillingsrutiner for utstyr. Vi har internasjonale avtaler på leasing og innkjøp av maskiner og utstyr som kan benyttes.